Menu

Zo pakken wij dit aan.

Of je nou een website nodig hebt of een social mediacampagne, wij doen alles vanuit een strategie. Daarmee leggen wij de focus op wat er écht nodig is.
Afhankelijk van de grootte van het project faseren wij dit project uit over meerdere weken of maanden. Door het uitfaseren werken wij zo samen toe naar de best passende oplossing voor jouw merk!

De uitfasering ziet er als volgt uit:

6

Strategie

TARGET

Tijdens de uitgebreide strategiesessies bespreken we jouw kernwaarden, jouw ultieme merk, je visie en waar je naartoe wilt met je bedrijf. Samen bespreken we, als je daarvoor kiest, de positionering, brand identity, je brand-verhaal, huisstijl en eventuele social media visuals.

Branding

BADGE

Sta voor de volle 100% achter jouw ijzersterke merk. In een tijd van overvloed wil jij je als ondernemer onderscheiden. Je wil jezelf laten zien, met jouw logo, jouw huisstijl en jouw social mediakanalen. Op je eigen, authentieke manier.

Ontwerp/realisatie

PICTURE

De ontwerper gaat met het concept sfeerboek  aan de slag en ontwikkelt jouw huisstijl, logo, kleurenpallet, social media visuals, merchandise en eventuele website.

Concept

FILE

Nadat we samen de strategie hebben afgerond en besproken, werken we aan een concept sfeerboek. Dit sfeerboek geeft de sfeer, de kleuren en je visie van jouw unieke merk op een visuele manier weer.

feedbackronde

LEADER

Na fase 3  krijg je van ons een tussentijds brandconcept. Deze krijg je opgestuurd en we bespreken samen wat de definitieve versie gaat worden.

Oplevering

STRATEGIC PLAN

Aan het einde van het traject ontvang je een geheel brandbook of brandlook (afhankelijk van het pakket) van jouw ultieme brand. Daarin hebben we de positionering , brand identity, jouw brand story, huisstijl, logo, kleuren en de opzet  voor social media visuals voor je vastgelegd. Bovendien worden, als je daarvoor kiest, je bedrijfsbranding, merchandise en website ook in je brandbook vastgelegd.

Menu